Fizetéssel kapcsolatos információk
Általános fizetési információkdizajnskincare2022-08-26T13:45:43+00:00
- Áraink bruttó árak. A termékárak tartalmazzák a 27%-os általános forgalmi adót.
- A rendelés kiegyenlítésére háromféle fizetési mód közül lehet választani: bankkártyás fizetés, banki átutalás és utánvét.
- Utánvétes fizetés esetén készpénzzel és bankkártyával is van lehetőség fizetni személyesen a futárnál.
- A rendelés véglegesítés után minden esetben küldünk egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza az összes rendeléssel kapcsolatos fontos információt.
Fizetési módokdizajnskincare2023-02-21T07:47:41+00:00
Bankkártya:
- A rendelés véglegesítését követően a webshop átirányít a Barion felületére, ahol biztonságosan és díjemntesen tudsz bankkártyával fizetni.
- Elfogadott kártyák: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Apple Pay, Google Pay.
- A bankkártyás fizetéshez nem szükséges regisztráció. A fizetéshez az alábbi adatokat kell megadnod: bankkártyaszám, lejárati dátum, 3 számjegyű CVC kód és e-mail cím.
Utánvét:
- Házhozszállítással kért utánvétes rendelésedet a futárnál személyesen készpénzzel és bankkártyával tudod kifizetni.
- A csomagautomatákba kiszállított utánvétes rendeléseket kizárólag bankkártyával tudod kifizetni, ebben az esetben készpénzes fizetésre nincs lehetőség.
- Utánvéttel kért rendelésedet, az iLogistic csomagponton (1095 Budapest, Boráros tér 7. – Földszint) személyesen készpénzzel és bankkártyával tudod kifizetni.
Banki átutalás:
- A megrendelést követően e-mailben elküldjük rendelésedhez kapcsolódó információkat.
- Fonos: A közlemény rovatba tüntesd fel a rendelés azonosítószámát. Ez egy 4-5 számjegyből álló azonosító, amelyet a visszaigazoló e-mailben a # (karakter) után találsz!
Az utaláshoz szükséges adatokdizajnskincare2022-08-26T14:03:25+00:00
Belföldi tranzakció esetén, az alábbi adatokat add meg az utaláshoz:
- Cégnév: Dizajn & Style Kft.
- Bankszámlaszám: 10401990-50527069-52841002
- Közlemény: Ide kérlek a megrendelés azonosítót írd be. (Ez egy 4-5 számjegyből álló azonosító, amelyet a visszaigazoló e-mailben a # (karakter) után találsz!)
Külföldi tranzakció esetén, az alábbi adatokat add meg az utaláshoz:
- Cégnév: Dizajn & Style Kft.
- IBAN szám: HU31 1040 1990 5052 7069 5284 1002
- SWIFT/BIC kód: OKHB HUHB
- Az összeg beérkezését követően a csomagodat átadjuk a futárnak.
- A tranzakció feldolgozása és átfutási ideje: (általában) 1 munkanap
Fizetéssel kapcsolatos infromációk
Szállítási módokdizajnskincare2022-08-26T14:21:03+00:00
Házhozszállítás futárszolgálattal:
- A GLS munkatársai az általad megadott címre fogják kézbesíteni a csomagot.
- A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni részedre.
- Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.
- Sikertelen kézbesítés esetén az általad megadott telefonszámon felveszik Veled a kapcsolatot a második kiszállítási időpont egyeztetésével kapcsolatban.
- Sikertelen egyeztetés esetén a GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
- A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS a küldeményt visszajuttatja a feladónak.
GLS csomagautomatába való szállítás:
- A rendelés feladásakor lehetőséged van kiválasztani, hogy melyik csomagautomatából szeretnéd átvenni csomagod.
- Automatára címzett küldemény esetén a GLS a mobiltelefonodra és e-mail címedre üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap.
- A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.
- A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
- Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával tudod rendezni az árufizetés összegét.
- A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
- Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem veszed át, a küldeményt beszállítják a postára.
- Ekkor SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy csomagod mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).
- Bővebb információ a csomagátvétellel kapcsolatban: https://www.csomag.hu/hu/csomagatvetel
FOXPOST csomagautomatába való szállítás:
- A rendelés feladásakor lehetőséged van kiválasztani, hogy melyik csomagautomatából szeretnéd átvenni csomagod.
- Automatára címzett küldemény esetén a GLS a mobiltelefonodra és e-mail címedre üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap.
- A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.
- A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
- Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával tudod rendezni az árufizetés összegét.
- A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
- Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem veszed át, a küldeményt beszállítják a postára.
- Ekkor SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy csomagod mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).
- Bővebb információ a csomagátvétellel kapcsolatban: https://foxpost.hu/csomagatvetel
iLogistic csomagpontra való szállítás:
- Az iLogistic csomagpontra kért csomagokat hétköznap 14:30 órát megelőző rendelések esetén aznap 16 órától lehet átvenni, míg a 14:30 óra után, illetve hétvégén beérkező rendeléseket a következő munkanap 15 órájától.
- A csomagpont az alábbi címen található: Duna Ház Bevásárlóközpont – 1095 Budapest, Boráros tér 7., (Fsz., Ilogistic csomagpont.)
Nyitvatartás: H-P: 12.00 -19.00 | Sz: 10.00 -15.00| V: Zárva - A csomagok csomagpontra érkezéséről SMS-ben is értesítünk.
Mennyibe kerül a szállítás?dizajnskincare2022-08-31T15:03:20+00:00
- GLS házhozszállítás esetén: 2.190 Ft (Az át tartalmazza az ÁFA-t!)
- GLS csomagautomatába való szállítás esetén: 2.190 Ft (Az át tartalmazza az ÁFA-t!)
- FOXPOST csomagautomatába való szállítás esetén: 1.790 Ft (Az át tartalmazza az ÁFA-t!)
- iLogistic csomagpontra való szállítás esetén: 1.790 Ft (Az át tartalmazza az ÁFA-t!)
- Utánvétes fizetés esetén: + 400 Ft (Az át tartalmazza az ÁFA-t!)
- 20.000 Ft feletti összértékű rendelés esetén a szállítás INGYENES!
Mikor érkezik meg a csomagom?dizajnskincare2022-08-26T14:27:57+00:00
- A feladást követő 48 órán belül kiszállításra kerül a csomag. Ha a rendelést 12:00-ig leadod bármely munkanapon és a bankkártyás, vagy utánvétes fizetést választod, akkor csomagod aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik jó eséllyel akár már másnap kiszállítják csomagodat.
- GLS nyomkövetés szolgáltatás: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes.html
- A csomagot nyomon követheted a GLS-től kapott e-mailben található kóddal.
- FOXPOST nyomkövetés szolgáltatás: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
- A csomagot nyomon követheted a FOXPOST-tól kapott e-mailben található kóddal.