Házhozszállítás futárszolgálattal:
  • A GLS munkatársai az általad megadott címre fogják kézbesíteni a csomagot.
  • A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni részedre.
  • Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.
  • Sikertelen kézbesítés esetén az általad megadott telefonszámon felveszik Veled a kapcsolatot a második kiszállítási időpont egyeztetésével kapcsolatban.
  • Sikertelen egyeztetés esetén a GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
  • A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS a küldeményt visszajuttatja a feladónak.
GLS csomagautomatába való szállítás:
  • A rendelés feladásakor lehetőséged van kiválasztani, hogy melyik csomagautomatából szeretnéd átvenni csomagod.
  • Automatára címzett küldemény esetén a GLS a mobiltelefonodra és e-mail címedre üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap.
  • A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.
  • A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
  • Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával tudod rendezni az árufizetés összegét.
  • A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
  • Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem veszed át, a küldeményt beszállítják a postára.
  • Ekkor SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy csomagod mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).
  • Bővebb információ a csomagátvétellel kapcsolatban: https://www.csomag.hu/hu/csomagatvetel
FOXPOST csomagautomatába való szállítás:
  • A rendelés feladásakor lehetőséged van kiválasztani, hogy melyik csomagautomatából szeretnéd átvenni csomagod.
  • Automatára címzett küldemény esetén a GLS a mobiltelefonodra és e-mail címedre üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap.
  • A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.
  • A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
  • Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával tudod rendezni az árufizetés összegét.
  • A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
  • Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem veszed át, a küldeményt beszállítják a postára.
  • Ekkor SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy csomagod mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).
  • Bővebb információ a csomagátvétellel kapcsolatban: https://foxpost.hu/csomagatvetel
iLogistic csomagpontra való szállítás:
  • Az iLogistic csomagpontra kért csomagokat hétköznap 14:30 órát megelőző rendelések esetén aznap 16 órától lehet átvenni, míg a 14:30 óra után, illetve hétvégén beérkező rendeléseket a következő munkanap 15 órájától.
  • A csomagpont az alábbi címen található: Duna Ház Bevásárlóközpont – 1095 Budapest, Boráros tér 7., (Fsz., Ilogistic csomagpont.)
    Nyitvatartás: H-P: 12.00 -19.00 | Sz: 10.00 -15.00| V: Zárva
  • A csomagok csomagpontra érkezéséről SMS-ben is értesítünk.